Balbiino müüs suvel jäätiseid 19% mullusest rohkem

Kodumaine jäätisetootja AS Balbiino müüs tänavu Eesti jäätiseturu kõrghooajal mai algusest augusti lõpuni Balbiino kaubamärgiga jäätiseid 170 000 kg rohkem kui eelmisel aastal, kasvatades jäätisemüüki mullusega võrreldes 19 protsenti.

Jäätisesõprade suurimad lemmikud olid sel suvel vahvlikoonuses Koorejäätised, millest omakorda kõige populaarsemateks osutusid banaani koorejäätis ja tänavuse hooaja uudistooted šokolaadi- ja karamellitükkidega koorejäätised. Jätkuvat populaarsust võisid sel suvel nautida Onu Eskimo plombiirid ning kiiresti tõusid favoriitide hulka Draakoni sorbetid.

„Sel suvel osteti rekordkogus Balbiino kaubamärki kandvaid jäätiseid. Eelkõige oleme müügiedu eest tänulikud kodumaisest koorest valmistatud maitsvatele ja kõrge kvaliteediga jäätistele, kuid Koorejäätiste müüki toetasime ka Balbiino selle suve suurima reklaamikampaaniaga, mille peaauhind oli Kia Rio. Koorejäätiste kampaania vältel registreeriti ligi 58 000 ostutšekki ning peavõiduks Kia Rio toonud jäätis osteti Saaremaa ja mandri vaheliselt praamilt,“ ütles AS Balbiino turundus- ja kommunikatsioonijuht Enel Kolk.

Balbiino on ainus jäätisetootja, kelle kõik koorejäätised on valmistatud Eestis ja eestimaisest koorest. Balbiino on ka ainus Eesti jäätisetootja, kellel on BRC toiduohutuse ja kvaliteedijuhtimise sertifikaat.